Логін:
Пароль:
ВАША РЕКЛАМА

Яндекс.Метрика Браузерные онлайн игры Новини передових технологій

[ Замовити рекламу ]
МІНІ-ПРОФІЛЬ

Головна » Статті » Авто новини

Новий Mercedes-Benz Е-класу: старт в 2009-му

Mercedes-Benz SLC 2009

Mercedes-Benz E-класу як і раніше випереджає конкурентів у Німеччині за кількістю проданих машин: з січня по червень нинішнього року зареєстровано 28 887 нових автомобілів зі Штутгарта - проти 27 406 Audi A6 і 24790 BMW 5-ої серії. Тим не менше в концерні готують модель наступного покоління - адже в Мюнхені і Інгольштадті аж ніяк не стоять на місці, оновлюють моделі-однокласниці, поповнюють моторні лінійки новими більш економічними і екологічно чистими двигунами.
 Прем'єра нового Е-класу повинна відбудуться влітку 2009 року. Спочатку у версії седана, орієнтованого по дизайну, якості виконання і технічній начинці на модель S-класу. Шасі автомобіля остантся по суті незмінним, хіба що в його конструкції з'явиться більше елементів з алюмінієвого сплаву, що дозволить, зокрема, домогтися кращої развесовки машини по осях. Крім звичайної підвіски з регулірумой жорсткістю амортизаторів, новий Е-клас отримає в якості опції пневмопідвіску. Передбачено також повнопривідний варіант з системою 4Мatic.
 З відомого сьогодні технічного арсеналу в комплектацію майбутньої новинки увійдуть, наприклад, радарна система нічного бачення, радарна ж апаратура витримування дистанції до попереду машини з функцією автоматичного гальмування та усоврешенствованний помічник водія при екстреному гальмуванні.
Моторну лінійку автомобіля складуть більш економічні, ніж сьогодні, бензинові чотирьох-, шести-і восьмициліндрові двигуни потужністю 184, 231, 272 292 і 388 к.с. Для варіанта AMG передбачений 6,2-літровий V8. Мощностной спектр дизельних моторів V6 і V8, також побудованих за паливозберігаючих технологій, - від 190 до 314 к.с.

Знімок тестового прототипу SLC, де він сфотографований практично без маскування.
Можливо, що саме так буде виглядати нове спортивне купе Мерседес, якщо, зрозуміло, це буде саме SLC

Honda Accord Tourer Concept


Компанія Honda представила на Франкфуртському автосалоні концепт універсала Accord Tourer, серійне прозводство якого і висновок на європейські ринки планується приблизно на середину 2008 року. Офіційна ж прем'єра моделі Tourer повинна пройти на автосалоні в Женеві, навесні 2008 року, де також офіційно буде представлений і серійний варіант седана.

«Хондовци» - молодці! Універсал дійсно вийшов вже дуже спортивним і сільнохарактерним. За рахунок розширеної бази, специфіки масивного дизайну кузова, а також програми потужних та економічно чистих силових агрегатів (перші в європі виконують норму Евро5), виробникам вдалося переконати європейську публіку в тому, що дана модель є Істен європейцем, який може зайняти своє гідне місце в середньому класі.

Програма силових агрегатів може бути такою - два бензинових об'ємом 2,0 і 2,4 л, також як і один дизельний об'ємом 2,2 л.

Що стосується основних технічних даних - вони відсутні. Honda вирішила пограти в хованки і можливо представить все ближче до офіційної прем'єри в Женеві.
    

 

 

 

 Porsche Cayenne GTS 2008


На Франкфуртському автосалоні, майстри з Цуффенхаузен поповнили модельний ряд позашляховиків Cayenne особливої моделлю - Porsche Cayenne GTS. Прем'єра новинки пройшла з величезним успіхом.

Карти в руки і побільше козирних! Успіх моделі Cayenne, яка в буквальному сенсі розходиться по руках, що стосується в першу чергу США і Європи, потрібно було задовольнити якимось ексклюзивним капризом - новим GTS. Топовий "кай" в першу чергу обзавівся модифікованим 405-сильним V8-агрегатом з 500 Нм максимального крутного моменту (в Cayenne S - 385 сил), запозиченим у Cayenne S, що дозволяє розганятися до «сотки» за 6,1 секунду і робити максимальну швидкість до 253 км / ч. Вся настільки нескромна силонька, передається на потужні 21-дюймові диски з шинами 295/35 по обох осях за допомогою шестиступінчастою механіки.

Динаміка нового Cayenne GTS просто блаженна! Універсальна і доведена до «розуму» підвіска PASM (Porsche Active Suspension Management) у комбінації із заниженим порівняно з Cayenne і Cayenne S кліренсом (на 24 мм), роблять політ «кая» майже непомітним і до болю згладженим і м'яким. Як опція, тут передбачена інтеграція системи PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), яка дбає про активний придушенні непотрібних кренів.

Для більшого і повного оргазму в драйві, GTS був наділений в салоні спеціальною клавішею «Sport», при натисканні якої Cayenne перетворюється на «вільного» і зарядженого флюїдами спортивного жеребця.

Дія режиму «Sport» дозволяє активувати «резервну» електроніку блоку управління, оптіміровать тиск вихлопних газів і автоматично перебудувати систему PASM на жорсткий спортивний режим. Для альтернативної динами передбачені також і два інших режиму - «Normal» і «Comfort».

Що стосується зовнішнього вигляду GTS-красеня, то його спортивні риси були виділені за рахунок фронтального бампера з потужними повітрозабірниками, заднього бампера в зарядженому турбо-дизайні і розширеними на 14 мм колісними арками. У внутрішньому просторі, новий «кай» обзавівся спортивними сидіннями, які регулюються парою клавіш, звучною аудіо-системою і парою ексклюзивних аксесуарів.

На європейські ринки новий Porsche Cayenne GTS надійде на початку 2008 року за ціною в Німеччині від 76 725 євро.


 

Категорія: Авто новини | Додав: Serg90 (18.10.2010)
Переглядів: 727 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Почни життя з нами