Мануфактура Alpina, представила на Франкфуртському автосалоні «доопрацьовану» шосту модель BMW під назвою B6s, яка за своїми динамічно якостям і комплектації, злегка обігнала колишню стареньку - модель B6.
Були представлені два варіанти модифікацій - для Coupe і Cabrio. Обидва пакети включають підвищення потужності 4,4-літрового V8-компресора з 500 до 530 кінських сил (максимальний крутний момент із 700 до 724 Нм) і модернізовану шестиступінчасту коробку автомат з більш прямим і швидким ходом перемиканням, що дозволяє розганятися до 100 км / год майже за 4,5 секунди і розвивати максимальну швидкість до 318 км / год (Cabrio - 4,8 секунди до 100 км / год і 313 максимальна).
На ряду з «технікою», зовнішній вигляд B6s був також трошки освіжити. Основною відмінністю новинки від колишнього B6, тепер є його ультра-легка і виготовлена з вуглеволокна кришка капота, одержала два потужних повітряних «кишені».
В області динаміки, «альпінсіке» майстра наділили новинку новою підвіскою з електронікою і декількома режимами роботи, 20-дюймовими дисками і високоміцної гальмівною системою.
Придбати нову Alpina B6s (кабріо або купе) можна буде вже в кінці 2007 року. Ціна в Німеччині на варіант Coupe буде складати від 119 410 євро, а на Cabrio - 129 100 євро.
Новий універсал Audi RS6 Avant
Ось вона - «реска» або довгоочікувана міць інгольштатскіх майстрів. Новий універсал Audi RS6 Avant представлений офіційно і збирається відсвяткувати свою грандіозну прем'єру на Франкфуртському автосалоні, буквально через одну тиждень.
Рубіж досягнутий і більше не треба ворожити і вигадувати, що ж там буде в нової «рескі» під капотом - все офіційно!
Новий RS6 Avant став гідним володарем 580-сильного 5,2-літрового бі-турбінного TFSI-агрегату з максимальним обертовим моментом в 650 Нм. Завдяки модифікованому шестиступінчастим автоматом Tiptronic і системі повного приводу з розподілом силової тяги по осях 40/60, «сотка» досягається вже за 4,6-секунди, а "двійка", аж за все 14,9. Максимальна швидкість в свою чергу підкачала і представлена якими то 250 км / ч. (Електронний обмежувач). Не дивлячись на такі агресивні конячки, середня витрата палива тут був представлений, як 13,9 л на 100 км. - Чи не замало? Здається, що, якщо втопить по справжньому, то вийдуть і всі 25, що по суті, виглядає більш правдоподібним, хоча й «нефакт».
Певний динамічний комфорт і «стовідсоткового» спортивного драйву, новому універсалу надає вже знайома по моделі RS4 система контролю динаміки «Dynamic Ride», яка редукує бічний крен і непотрібні динамічні спади.
У вигляді невеликої опції, представлена також і можливість регулювання в трехступенчатойм режимі спортивного шасі, що робить динамічну базу RS6 більш поєднується з тією чи іншою трасою. Не варто тут забувати і про «запобіжнику» - системі ESP, яка буде тримати вже сильно захопленого 580-сильними конячкам водія в певних рамках можливого. В області підходящої взувачки, для нового RS6 були запропоновані 19-дюймові диски з шинами розмірності 255/40. Більш крутий варіант, але вже у вигляді додаткової опції, представлений у вигляді 20-дюймових дисків з шинами 275/35 і пропонується виключно з комплектом керамічних гальмівних дисків.
Дізнатися новинку можна буде звичайно і не тільки по 580-сильного реву, а й за ексклюзивною внешкі, яка виражена стильним фронтальним грилем в алю-оптиці, яскравою чорно-матовою захисної гратами, більш зухвалим фронтом з бі-ксеновой технікою і LED-гірляндами денного світла, а також і типового для RS-сімейства логотипу «RS6».
Хвостова частина, у свою чергу, крім лого «RS6», красується також дифузором і кінцевою частиною спортивного вихлопу, яка представлена у вигляді двох овальних труб - по одній справа і зліва.
Ну і на останок хочеться трошки розповісти про салон новинки, де щасливчика-водія зустрінуть жахливо зручні спортивні сидіння обтягнуті алькантарою, алю-аплікації, спортивний шкіряний кермо з системою управління MMI і зручна система управління з навігацією і великим монітором. А от за невелику додаткову суму, компанія Audi запропонує вам також наділити салон найпотужнішою аудіо-системою BOSE, підігрівом передніх сидінь, системою контролю тиску шин і асистентом паркування.
Ціна на новий RS6 Avant поки не повідомляється.
|