Логін:
Пароль:
КАТЕГОРІЇ
Авто [141]
Мото [56]
Різне [22]
ВАША РЕКЛАМА

Яндекс.Метрика Браузерные онлайн игры Новини передових технологій

[ Замовити рекламу ]
МІНІ-ПРОФІЛЬ

Головна » 2010 » Жовтень » 1 » VW представив ще один масовий седан
07:32
VW представив ще один масовий седан

VW представив ще один масовий седан

Ось і відбулася прем'єра седана Volkswagen Jetta, який німці вже давно мали намір запустити на світовий ринок. Результатом їх старань став дуже цікавий автомобіль, усім своїм видом що вказує на спорідненість з концептом NCC. Якщо порівняти новинку з попереднім поколінням, то можна виразно побачити вектор розвитку дизайну, який на даний момент актуальний для концерну VW. Головне одкровення - Jetta більше не є клоном моделі Golf. Але є і зворотна сторона - новинку можна легко викрити в схожості з останньою Audi А4. Підвищення в класі, звичайно, в наявності, але і схожість-то як і раніше на місці. Втім, наявність подібних паралелей завжди була властиво німецькій компанії.

Є в цій прем'єрі і ще один цікавий підтекст. Не секрет, що країна, де представляють новинку, завжди є головним ринком збуту конкретної моделі, ну або в перспективі повинна ним стати. Так от, якщо в США німці представили нову Jetta, то в Росії, якщо пам'ятаєте, нещодавно розсекретили седан Polo за "доступні" гроші. Що називається, відчуйте різницю. Хоча в цьому немає нічого дивного. Адже коли в США VW продає більше 100 тисяч автомобілів Jetta, ми не можемо реалізувати і 10 тисяч.

Зовнішній вигляд новинки точно припаде до смаку безлічі покупців, оскільки він гранично простий і не ставить перед собою надзадач. Є в нім щось азіатське, але, мабуть, ця тенденція зараз в тренді, оскільки це допомагає заробляти гроші. До того ж головне завдання нової моделі - підтримувати стійкі продажі в США і не менш вдало продаватися в Китаї. Європейський же ринок в даному випадку не так важливий, а вже про наше і говорити не доводиться.

Якщо зовні нова Jetta від попереднього покоління відрізняється досить істотно, то в плані технічної начинки нових ходів ми не дочекалися, та і не потрібні вони тут. Новинка усе так само побудована на платформі спорідненого Golf, яку зробили ширше на 70 мм (2648 мм) і довше на 90 мм (4644 мм). Цього, як ви розумієте, цілком вистачило для поліпшення просторових показників усередині салону. Отже і тим, хто сяде на задній ряд сидінь, тепер буде набагато просторіше, і тим, хто вирішить прокотитися в багажнику, теж. А що ще потрібне володареві автомобіля цього класу? Ну хіба що пристойний інтер'єр салону.

По цій частині у новинки козирів не так багато - дизайн вийшов як завжди стриманим, навіть, можна сказати, передбачуваним. Усередині усе дуже у дусі концерну, але тільки ще трохи простіше. В усякому разі, якщо ви вирішите порівнювати новинку з моделлю Golf. Передня панель, наприклад, оригінальна, але зроблена трохи простіше, щоб здешевити виробництво. З тієї ж причини в салоні можна знайти і ряд інших спрощень, але ми виділимо, мабуть, лише прямокутні воздуховоды, які відмінно вписуються в цей минималистичный інтер'єр салону. Якщо якось упорядкувати усе побачене, то хочеться знову повернутися до словосполучення "азіатський підхід".

Ось де його слідів не знайти, так це в підкапотному просторі. Перелік доступних двигунів, як завжди, вражає. Усі вони вже встигли зарекомендувати себе з кращого боку і точно допоможуть новинці знайти своїх покупців. Перша партія повинна комплектуватися тільки турбированными двигунами робочим об'ємом 1,4 і 2 літри. Потужність цих агрегатів, оснащених системою TSI, складає 122 і 200 л.с. відповідно. Після них на ринку стануть доступні і менш потужні, але економічніші модифікації - 1.2 TSI потужністю 105 л.с. і 1.4 TSI потужністю 160 л.с. Знайшли місце в цій гаммі і для двох турбодизелей. Один робочим об'ємом 1,6 літра і потужністю 105 л.с., а другий - дволітровий потужністю 140 л.с.

Не забули німці і про свою серію BlueMotion, яка буде представлена бензиновим двигуном робочим об'ємом 1,2 літра і дизельним 1,6-літровим агрегатом. Витрата палива у них буде дуже низькою - 5,3 літра бензину і 4,1 дизеля на 100 км. Більше того, їх оснастять системами start/stop, а також системою рекуперації енергії при гальмуванні. Для усіх модифікацій, за винятком 105-сильного бензинового варіанту, передбачена установка коробки передач DSG, причому як з шістьма, так і з сімома передачами.

Продажі нового Volkswagen Jetta, правда, ще не почалися і навіть не плануються на цей рік. Їх варто чекати тільки на першу половину 2011 року. Отже європейська прем'єра новинки повинна пройти на одному з центральних шоу цього року. Швидше за все, цим шоу стане виставка в Парижі. Із зрозумілих причин зараз відомі лише американські ціни. Як ні прикро, у них нова Jetta коштуватиме від 15 995 доларів, а це трохи більше 500 тисяч рублів. Ось вам і VW Polo Sedan.
Категорія: Авто | Переглядів: 408 | Додав: Serg90 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Почни життя з нами