Логін:
Пароль:
КАТЕГОРІЇ
Авто [141]
Мото [56]
Різне [22]
ВАША РЕКЛАМА

Яндекс.Метрика Браузерные онлайн игры Новини передових технологій

[ Замовити рекламу ]
МІНІ-ПРОФІЛЬ

Головна » 2010 » Жовтень » 1 » Стартували продажі дешевого кросовера Duster
18:37
Стартували продажі дешевого кросовера Duster

Стартували продажі дешевого кросовера Duster

Румунський автовиробник Dacia випустив свою шосту модель – кросовер Duster.

Автомобіль Duster збирають на заводі в місті Пітешті. У його розробку було інвестовано 290 мільйонів євро, а більше 50% компонентів уніфіковано з іншими моделями, вироблюваними під брендами Dacia і Renault.

Простій і невибагливий кросовер побудований на платформі B0, яка лягла в основу таких відомих у нас автомобілів як Renault Sandero і Renault Logan.

Автомобіль Duster створений по відомій формулі "більше автомобіля за невеликі гроші", адже в Європі він стоїть як компактна міська малолітражка.

Ціни на новинку починаються від 11 900 євро за монопріводную версію з бензиновим двигуном 1,6 в найпростішій комплектації і до 18 900 євро за полнопріводний варіант з 109-сильним дизельним мотором.

Спочатку модель з'явиться в Європі, а також на ринках Близького Сходу і Африці, потім в латиноамериканських країнах і потім вже Росії, де її збіркою займеться московський завод "Автофрамос".

Не дивлячись на "логановськую" платформу, автомобіль став більший і по габаритах перевершує модель Megane: довжина складає 4,31 м, а ширина – 1,82 м.

Duster пропонуватиметься в двох варіантах: з приводом на передню вісь, а також у версії 4х4.
Кроссовер Duster

Кросовер Duster

Зовнішній вигляд в кросовера невитіюватий і навіть грубуватий, але саме цим він і підкуповує. Прості лінії, мінімум декору – саме так і повинна виглядати модель утилітарно-господарського призначення.

Кубічний дизайн, широкі колісні арки, майже прямокутні хромовані грати радіатора, потужні бампери і велика кількість нефарбованої пластмаси – ось самі головніше елементи екстер'єру Duster.

Тим, хто захоче зробити свою машину привабливішою, пропонується пакет Look Pack, що включає литі алюмінієві диски, багажні релінги, тонування задніх стекол, інші бічні дзеркала, покриті сріблястою матовою фарбою, розширені пороги з підніжками, псевдометалевий захист днища, а також ряд інших декоративних елементів.

Duster

Усередині – мінімум відмінностей від вищезазначеного "Логана". Все зводиться до більшої кількості варіантів обробки, наприклад, опционально пропонується шкіряний салон.

Усередині Duster водій сидить, природно, вище, ніж в своїх "братах" по платформі, пишуть Дні.Ру

У версіях 4x4 в підстави центральної консолі встановлений контроллер управління полнопріводной трансмісією, аналогічний тому, що використовується на Nissan Qashqai. За допомогою цієї "шайби" можна управляти режимами роботи електромагнітної муфти в приводі задніх коліс.

Duster

Об'єм багажника – трохи менше, ніж в Logan, але більше, ніж в Sandero – 475 літрів. Зате при розкладених задніх сидіннях виходять значні 1636 літрів - результат, гідний крупніших кросоверів.

Спереду встановлена підвіска типа "псевдо-МакФерсон", аналогічна тій, що використовується на Sandero або Logan, лише розрахована на великі навантаження при їзді по бездоріжжю.

Ззаду на монопріводних версіях використовується Н-образная балка з програмованою деформацією, а для полнопріводних "Дастеров" довелося спеціально розробляти "многоричажку".

Duster

На ринок Європи кросовер Duster виходить з трьома двигунами: бензиновим 1,6-літровим 16-клапанним 105-сильним бензиновим мотором, а також полутралітровим "дизелем" в двох варіантах форсировки потужністю 85 і 109 сил відповідно.

Ці агрегати відрізняються скромним апетитом і невеликим рівнем викиду вуглекислого газу. Наприклад, монопріводний варіант Duster з 85-сильним дизельним "движком" споживає всього 5,1 л солярки на 100 км. пробігу, а викиди СО2 складають 135 г на кожен кілометр.

Потужніша 109-сильна версія відрізняється високим моментом, що крутить, в 240 Нм при 1750 об/мін, причому 90 відсотків тяги вже доступні з півтора тисяч зворотів.

Dacia Duster комплектується новою компактною механічною шестиступінчастою трансмісією Tl8 з короткою першою передачею (5,79 км/ч при 1000 об/мін), яка покликана компенсувати відсутність знижуючого ряду в коробці передач.

З нею машина може повільно котитися, буквально повзти по пересіченій місцевості, легко рушати на узгір'ї і штурмувати круті підйоми, а також упевненіше пересуватися по в'язкому грунту.

Показники геометричної прохідності в кросовера відмінні: дорожній просвіт в 210 мм, невеликі свеси (822 мм спереду і 820 мм ззаду), кут в'їзду – 30 градусів, кут подовжньої прохідності – 23 градуси і кут з'їзду - 36 градусів.

Duster

По багатьом з цих характеристик французько-румунський "пройдисвіт" мало чим не дотягує до таких справжніх позашляховиків як Toyota Land Cruiser Prado. Різниця по масі між Duster з повним приводом і без нього відрізняється приблизно на центнер: 1250 кг проти 1160 кг

Аби переконатися в надійності і працездатності всіх вузлів і механізмів, "Дастер" під час випробувань покрив відстань в 4 мільйони кілометрів, значна частина з яких припала на важкі умови експлуатації в різних кліматичних поясах.

По частині оснащення системами активної і пасивної безпеки Duster нічим не поступається соплатформенникам і навіть перевершує їх: кросовер став першим автомобілем, побудованим на платформі B0, який отримав в дорогих комплектаціях електронну систему стабілізації.

Вона ж імітує роботу блокувань диференціалів на бездоріжжі.
Категорія: Авто | Переглядів: 424 | Додав: Serg90 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Почни життя з нами