18:55 Нові байки з фірмовою системою подвійного зчеплення Honda |
Японська Honda Motor офіційно заявила, що починає ставити свою фірмову і унікальну систему подвійного зчеплення (Dual Clutch Transmission) на нові моделі байків. Тепер з такою системою будуть пропонуватися мотоцикли моделей CTX700 і CTX700N. Приблизно з восени 2013 року ці байки будуть оснащуватися DCT в стандарті. Honda представила свою систему Dual Clutch Transmission в травні 2010 року, почавши її ставити для початку на мотоциклі VFR1200F. Відтоді вже більше 12 500 клієнтів в Європі встигли придбати байки з системою подвійного зчеплення. З 2012 року чотири нові моделі приєдналися до списку тих, хто могли похвалитися наявністю DCT - Integra, NC700X, NC700S and Crosstourer, причому у останніх трьох вона йшла як опція, а у Integra - була в списку стандартного устаткування. Представлені в лютому 2013 року на автомотошоу в Чикаго моделі CTX700 (у напів обвісі) і CTX700N (нейкід) були розроблені в рамках концепції «комфортного турінга» (Comfort Touring Experience). Двигун у них - 670-кубовий потужністю 35 кВт, рядний, 2-циліндровий, і дуже компактний. Висота сидіння - 720мм. Дизайн нагадує знаменитий GL1800 Gold Wing. |
|
Всього коментарів: 0 | |