Логін:
Пароль:
КАТЕГОРІЇ
Авто [141]
Мото [56]
Різне [22]
ВАША РЕКЛАМА

Яндекс.Метрика Браузерные онлайн игры Новини передових технологій

[ Замовити рекламу ]
МІНІ-ПРОФІЛЬ

Головна » 2012 » Грудень » 7 » Докладні деталі концепту BMW E-Scooter
11:59
Докладні деталі концепту BMW E-Scooter

"Serglanc" вже повідомляв про новий концепт E-Scooter, представленого днями компанією BMW Motorrad.

Раді представити вашій увазі офіційний прес-реліз, що розкриває всі деталі даного проекту.


У мегаполісах стає дедалі тісніше, і щільність руху на дорогах безупинно росте. Політична та соціальна обстановка також змінюється. Все це веде до збільшення попиту на індивідуальні транспортні засоби. BMW E-Scooter з електроприводом - це свіжий погляд на переміщення в умовах сучасних міських агломерацій.

Повністю електричні скутери вже доступні, однак використовуються майже виключно у межах міста - в зв'язку з недостатньою потужністю і запасом ходу існуючі моделі придатні тільки для коротких дистанцій. Творці BMW E-Scooter пропонують куди більш універсальне рішення.

Оскільки E-Scooter замислювався як ультрасучасний засіб пересування між міськими околицями і центром (у зв'язку з цим проект отримав фінансову підтримку Міністерства транспорту, будівництва і міського розвитку Німеччини, до нього пред'являються дві основні вимоги: динамічність на рівні традиційних максі-скутерів з двигуном внутрішнього згоряння і великий запас ходу в реальних умовах використання.


Концептуальна модель BMW E-Scooter забезпечує достатню продуктивність і максимальну швидкість для виконання безпечного обгону на міських магістралях та перевезення двох чоловік. Він також легко справляється з підйомами по крутих схилах з пасажиром на задньому сидінні.
Концепт має необхідну потужність для розгону з місця до 60 км / год за час, порівнянний з показниками сучасних максі-скутерів з двигуном внутрішнього згоряння об'ємом 600 куб. см.

Крім того, завдяки ємному акумулятору BMW E-Scooter здатний покривати понад 100 км в день. Таким чином, це перспективний, надійний і екологічний варіант для повсякденного переміщення в міській межі і за її межами.


E-Scooter заряджається через звичайні домашні розетки, стандартні для європейських країн, США, Канади і Японії, не вимагаючи будь-якої спеціальної станції. Зарядка повністю розрядженого акумулятора займає менше трьох годин. Однак на практиці все відбувається швидше, оскільки акумулятор рідко сідає до кінця.

На відміну від існуючих максі-скутерів з двигуном внутрішнього згоряння, концепт не має основної рами. Її функцію бере на себе алюмінієвий корпус акумулятора, в якому також є електронна система для моніторингу акумуляторних елементів. До нього приєднуються опора рульової колонки, задня рама і лівий одиночний хитний важіль, до якого безпосередньо кріпиться горизонтальний амортизатор. Електромотор, електронна система контролю потужності та пристрій підзарядки У зв'язку з високою продуктивністю концепт не має маточинного двигуна з прямим приводом або планетарної коробкою передач. Замість цього за корпусом акумулятора встановлений потужний електромотор. Вторинний привід складається з зубчастого ременя, який йде від електромотора до ремінних шківів, змонтованому співвісно на опорі хитної вилки з ведучою шестірнею. Звідси енергія передається через роликовий ланцюг до заднього колеса. При зниженні швидкості, коли прикривається дросельна заслінка, або гальмуванні вивільнена енергія рекуперується, збільшуючи тим самим ресурс скутера на 10-20% залежно від режиму їзди.

Електричні компоненти електроприводу розміщені поверх акумуляторного корпусу. Зовнішня електронна система постійно збирає і відстежує дані про температуру і напругу акумуляторних елементів під час поїздки і в процесі зарядки. Інша електронна система контролює електромотор. Зарядний пристрій включає кабель, сумісний із звичайними домашніми розетками. На додаток до таких компонентів, як монітор ізоляції ISO, індикатор високої напруги і розподільник струму високої напруги, в комплекті є перетворювач постійного струму. Для зарядки скутера і особливо для елементів управління.

Під час їзди електромотор і електронна система контролю потужності охолоджуються рідиною, як і зарядний пристрій при заряджанні. Циркуляцію рідини по радіатору забезпечує спеціальний електронасос. У той час як в електромобілях для охолодження акумулятора зазвичай використовується холодоагент, E-Scooter в цілях економії місця використовує повітряне охолодження.

BMW Motorrad - один з небагатьох мотовиробників, здатних спертися на власний досвід і знання в автомобілебудуванні при створенні електричних транспортних засобів. Синергізм концепту BMW E-Scooter проявився не тільки в доступності технічних компонентів, але і в освоєності техніки високих напруг і відповідних норм безпеки. Вперше стандарти функціональної надійності та безпеки при роботі з високою напругою (більше 60 В), встановлені лідерами автомобільної промисловості, застосовані до двоколісного скутера з електроприводом.
Категорія: Мото | Переглядів: 424 | Додав: Serg90 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Почни життя з нами